Home

Minggu, 06 Juni 2010


_________________________________________________________

EUMORA BAR= MOOR + HMA + Base


MOOR

MOOR adalah sejenis sebatian yang kaya dengan nutrien dan mineral. Terdiri dari unsur-unsur semulajadi seperti herba, bahan organik, hormon tumbuhan, antibiotik semula jadi dan lain-lain bahan organik.
MOOR
telah terbentuk sejak zaman ais lagi malah ianya telah diguna pakai sejak berkurun-kurun lamanya oleh manusia ketika perang dahulu kala untuk menyembuhkan kecederaan atau luka akibat perang.

Kajian membuktikan bahawa:

1) MOOR mudah meresap ke dalam lapisan kulit , mengekalkan keseimbangan pH semula jadi kulit dan sekaligus mempertingkatkan aliran darah ke kulit.

2) MOOR dapat menyahtoksidkan segala bahan kimia di dalam kulit, membersihkan secara mendalam, dan menyegarkan semula kulit oleh agen nutrien aktif.

3) MOOR juga telah menjalani kajian klinikal dan didapati bahawa ia tidak mengakibatkan alahan malahan juga amat sesuai kepada semua jenis kulit di pelbagai usia.



Hma (Hydro-Micro Alga)
Alga
telah lama ditemui sebagai sumber anti-oksida, vitamin, mineral dan asid-amino.

H-ma merupakan satu ramuan aktif semula jadi yang unik dan diperah daripada intipati organic mikro alga dalam bentuk nano particle. Sumber ini dapat menembusi kulit secara mendalam dan menghidratkan kulit secara berterusan.

H-ma
juga dikenal pasti sebagai unsur yang dapat memulih dan melindungi kulit secara aktif dan seterusnya menigkatkan keupayaan kulit di bahagian paling atas agar bertindak sebagai pelindung terhadap segala kemudaratan dan jangkitan kulit.

Kedua-dua unsur ajaib ini, digabungkan dan dimanfaatkan kebaikannya dalam satu produk yang sangat efektif dalam merawat dan membentuk kesihatan kulit secara semula jadi.

Eumora adalah satu produk mampu milik kerana harganya yang murah jika dibandingkan keberkesanannya seperti mendapatkan rawatan di pusat rawatan kulit yang terkenal dan professional.



ANDA TAK PERLUKAN:

X Suntikan Botox

X Suntikan Collagen

X Suntikan Vitamin C

X Rawatan Nano, Face firming & lifting

X Facial

X Set produk penjagaan kulit



Apa yang anda perlukan??

DAPATKAN SEKARANG!

KLIK DI SINI




Tidak ada komentar:

Posting Komentar